Częste pytania

Serwis Szkolytanca.pl

  • Szkolytanca.pl - O co tu chodzi?
  • Jakie możliwości daje mi ten serwis?

Rejestracja / Logowanie

  • Co jest potrzeba żeby założyć konto na Szkolytanca.pl?
  • Czemu moje konto jest nieaktywne?
  • Jak odzyskać zapomniane hasło?
  • Jak zmienić maila?
  • Jak mogę usunąć swoje konto?

Konto tancerza, grupy, szkoły i firmy

  • Jaki rodzaj konta wybrać?
  • Czemu usuneliście moje zdjęcie?
  • Czemu mój profil nie pokazuj się na głównej stronie?

Konkursy

  • Kto może brać udział w konkursach?

Dodawanie wydarzeń, newsów, ogłoszeń, filmów, artykułów i galerii

  • Regulamin dodawania informacji na stronę
  • Czy mogę przysłać informacje redakcji do opublikowania na stronie?
  • Jak dodawać informacje na stronę - Posługiwanie się Panelem administracyjnym.
  • Czy dostanę coś za opublikowanie na Szkolytanca.pl mojego artykułu / fotorelacji?
  • Co zrobić jeśli ktoś inny dodał informacje o wydarzeniu przede mną?
  • Czemu usunęliście informacje, którą dodałem?
  • Czy mogę kopiować informacje z innych serwisów?

Abonament

  • Co daje abonament i jak go wykupić?

Reklama

  • Czy warto reklamować się w Internecie?
  • Jak mogę się zareklamować na stronie?
  • Jakie są dostępne formy reklamy?
  • Czemu warto reklamować się akurat u Was?
  • Na czym polega stała reklama na Szkolytanca.pl?

Patronat

  • Regulamin patronatu
  • Co daje patronat?
  • Co zrobić żeby zdobyć patronat?
  • Czemu moje wydarzenie nie zostało objęte patronatem skoro wrzuciłem na plakat wasze logo?

Konkursy

  • Regulamin konkursów
  • Chciałbym przeprowadzić konkurs z wejściówkami, co mam zrobić?

Praca

  • Czy można się jakoś u was zatrudnić?
  • Praca dla fotografów i moderatorów
  • Co mogę zyskać na współpracy z waszym serwisem?
  • Czy mogę dołączyć do redakcji Szkolytanca.pl?
  • Jak mogę pomóc rozwijać serwis?

Kwestie techniczne

  • Jaki formaty plików akceptuje system?
  • Czemu strona nie działa?
  • Jakie są zalecenia teczhniczne?

Forum

  • Regulamin forum

 

Jak dodać informacje za pomocą panelu?

Czy mogę przysłać informacje redakcji do opublikowania na stronie?

  • Redakcja nie dodaje informacji. Serwis został tak skonstruowany, że każdy może dodać informacje samodzielnie bez jakiejkolwiek interwencji ze strony administratorów. 

Zasady dotyczące dodawanych zdjęć

Nie dodajemy zdjęć, które:

  • Przedstawiają kilka postaci, a Ty nie jesteś osobą wyróżnioną
  • Nie widać na nich Twojej twarzy (lub Ciebie w ogóle)
  • Nie są Twoje ("śmieszna" fotka, nielubiana koleżanka, gwiazda filmów erotycznych itd.)
  • Jednoznacznie kojarzą się z erotyką
  • Zawierają treści reklamowe lub dane kontaktowe

Takie zdjęcia będą usuwane przez redakcje.

Czemu mój profil nie pokazuj się na głównej stronie?

Na głównej stronie pokazują się losow tylko profile osób, które uzupełniły profil taneczny.

Kto może brać udział w konkursach?

  • W konkursach biorą udział tylko osoby, które dokładnie uzupełniły swój profil taneczny

Jak dodawać poszczególne informacje?

  • Newsy:
    • Linki do ciekawych materiałów o tańcu + krótki opis (np. artykułów, wywiadów, fotorelacji, nauki tańca itd...)
    • Zmiany w szkołach (np. nowe kursy tańca, siedziby, instruktorzy) - opcja tylko dla szkół, które wykupiły abonament!
    • Dodatkowe informacje o już dodanych wydarzeniach (nie powielające się z tymi, które są już na stronie)

  • Wydarzenia:
    • Jeśli dodajemy np. festiwal tańca na który składają się różne warsztaty, powinniśmy dodać każde warsztaty oddzielnie
    • Wydarzenia kilku dniowe dodajemy tylko raz podając datę początkową, a w tytule podajemy dokładny czas jej trwania


  • Filmy:
    • Dodajemy tylko ciekawe filmy, dobre jakościowo i wizualnie, reprezentujące wysoki poziom taneczny

  • Artykuły:


  • Galerie
    • Aby galeria ukazała się na stronie musi mieć minimum 20 zdjęć i reprezentować odpowiedni poziom.
    • Nie dodajemy podobnych zdjęć, robionych jedno za drugim, które nie wiele się od siebie różnią.

Jak wypromować wydarzenie?

Jak dodać wyniki turnieju?

  • Każdy autor informacji może dodać wyniki w edycji wydarzenia. Wyniki ukażą się na stronie jak tylko minie data wydarzenia
  • Każda może także przesłać wyniki do redakcji, po weryfikacji zostaną umieszczone na stronie przy najbliższej aktualizacji

Co zrobić jeśli ktoś inny dodał informacje przed mną?

  • Jeśli informacje dodał organizator to nic nie możesz zrobić.
  • Jeśli natomiast dodała ją nasza redakcja, możesz nas powiadomić o chęci przepięcia informacji.
  • Abyśmy mogli przepiąć informację pod twój login musisz:
    • zarejestrować się w serwisie
    • podać nam nazwę swojego konta i adres informacji, którą mamy przepiać
    • jeśli mail na stronie organizatora będzie zgadzał się z twoim mailem informacja zostanie przepięta i zobaczysz ją w swoi panelu po zalogowaniu

Czemu usunęliście moją informacje?

  • Usuwamy informacje nie spełniające naszego regulaminu, ponieważ jest to nasze prawo. Dbamy oto aby na stronie znajdowały się tylko aktualne i ciekawe informacje.
  • Informacje usuwamy bez podania przyczyny w następujących przypadkach:
    • jest ona dodana w nieprawidłowym dziale (np. informacja o kursach tańca umieszczona jest w dziale z wydarzeniami)
    • dodana informacja jest jedynie reklamą
    • informacja jest nieprawdziwa, obraża inne osoby lub nic sobą nie wnosi.
    • Informacja jest niekompletna lub ukazała się nowsza, uzupełniająca poprzednią.
    • zawiera kody HTML generujące np. banery, obrazki itd.
    • została skopiowana z innego serwisu.